top of page

#11 - קיץ חם


הי, זאת לונה,

מוחי תופס שמש, המשוגע, אז אני כותבת היום. חם. כל כך חם. מוחי מיקה ואני מנסים להתקרר, שוכבים על הרצפה, עולים לחדר השינה למזגן... אמא שלנו הקפיאה קערות עם מים כדי שנוכל להתקרר – וזה עוזר, אבל רק קצת. חם.

נורא קשה לי להתקרר. הפרווה שלי ארוכה משל מוח ומיק, ובגלל שאני מבוגרת יותר קשה לי. אמא שלנו חשבה לקנות לי וסט קירור, ואז גילינו שהוא לא מתאים לאיפה שאנחנו גרים בארץ. משהו שקשור למשהו שנקרא רמת לחות.

אני משתדלת לזוז כמה שפחות, לעבור ממקום קר אחד לשני על הרצפה, אני מלחלחת עד שהרוק נוטף, אוף! די כבר! מה זה המזגוויר הזה? תיכף אמא שלנו תרטיב אותנו במים קרים. אני ממש לא מתה על זה. חבל שאין לנו שלולית או בריכה...

טוב, אני לא יכולה להכתיב וגם להיות במזגן, אז הלכתי...

הלוואי שיתקרר...

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page